قاب فانتزی مدل مای کیس مناسب گوشی شیائومی Poco X5

130,000 تومان
رنگ
  • سفید
  • کرم
  • مشکی
توضیحات

قاب های فانتزی مدل مای کیس یکی از آن دسته از پرطرفدار ترین کاور های موبایل است که به جرئت میتوان گفت با طراحی و ظاهری جذاب طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است.
قاب مای کیس دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و دلیل آن هم پوشش سر تا سری گوشی به حالت مستطیلی شکل است که بخصوص در قسمت لبه ها دارای مقاومت بیشتری می باشد.
در کل میتوان گفت از نظر مقاومت و محافظت از بدنه، گوشی موبایل شما تا وقتی که در درون این گارد محافظ قرار گرفته است، نگرانی وجود نداشته و بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند به خوبی تلفن همراه خود را در ایمنی کامل قرار دهند.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این نوع قاب، کیفیت ساخت فوق العاده آن است. بی شک برای همه ما مقاومت و زیبای تلفن همراهمان مهم است. قاب های فانتزی مدل مای کیس دقیقا همین کار را برای گوشی شما انجام خواهد داد که در کنار طراحی براق و زیبای خود کیفیت ساخت و مقاومت بالایی را به گوشی شما هدیه میکند.

در مجموع می توان گفت که قاب های فانتزی مدل مای کیس در عین حال که قیمت مناسبی دارند، از طراحی بسیار فوق العاده ای برخوردارند و همچنین با محافظت کامل از گوشی موبایل شما، یک انتخاب مناسب و کامل برای شما خاص پسندان هستند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
104001001

مرجع خاص

ean13
104001001
upc
104001001
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • Fit:
  • Quality:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

وارد شوید