موبایل

فیلتر توسط
7,190,000 تومان
رجیستر شده، ضمانت اصالت به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی فناوری صفحه‌ نمایش: Super AMOLED رزولوشن عکس: 50 مگاپیکسل نسخه سیستم عامل: Android 13 اندازه صفحه نمایش: 6.78 اینچ اقلام همراه: دفترچه‌ راهنما
720,000 تومان
گوشی موبایل آلکاتل مدل 1069 دو سیم کارت رجیستر شده، ضمانت اصالت به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی اندازه: ۱.۸ اینچ پشتیبانی از کارت حافظه: microSD دوربین: دارد سایر مشخصات: دارای منوی فارسی، مجهز به خروجی 3.5 میلی متری...
ناموجودSold out
0 تومان
رجیستر شده، ضمانت اصالت به همراه  گارانتی 18 ماهه شرکتی فناوری صفحه‌ نمایش: TFT رزولوشن عکس: 50 مگاپیکسل نسخه سیستم عامل: Android 13 اندازه: 6.56 اینچ اقلام همراه: دفترچه‌ راهنما، شارژر، قاب ژله‌ای پشتیبانی از...
ناموجودSold out
0 تومان
رجیستر شده، ضمانت اصالت به همراه  گارانتی 18 ماهه شرکتی فناوری صفحه‌ نمایش: AMOLED رزولوشن عکس: 200 مگاپیکسل نسخه سیستم عامل: Android 13 اندازه: 6.7 اینچ اقلام همراه: دفترچه‌ راهنما، شارژر پشتیبانی از خدمات گوگل
نمایش 1 تا 8 از 198 مورد

گوشی موبایل تبدیل به یکی از ابزارهای اساسی زندگی مدرن ما شده‌است. این دستگاه‌ هوشمند، با قابلیت ارتباطی بیشتر و امکانات گسترده، جزو مهمترین اجزای زندگی ما تبدیل شده‌است. 

یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی موبایل، قابلیت ارتباطی آن است. امروزه گوشی های هوشمند قادرند با استفاده از اینترنت و شبکه‌های ارتباطی مختلف، ارتباط ما را با دیگران به راحتی برقرار کند. این امر باعث شده تا این دستگاه مدرن به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار مهم در زندگی روزمره ما اهمیت بالایی داشته باشد. 

ویژگی دیگری که گوشی موبایل را به ابزاری اساسی برای ما تبدیل کرده است، ویژگی‌های گوناگون نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن است. از تجربه منحصر به فردی که انتظار میرود از یک دستگاه هوشمند دریافت کرد تا اجرای بازی‌های سرگرم‌کننده، همه این ویژگی‌ها موبایل را به یک جزء بسیار مهم و کاربردی تبدیل کرده‌اند.

برای هر کسی که به دنبال خرید یک گوشی موبایل باشد، انتخاب یک گزینه مناسب از بین تعداد زیادی گوشی موجود در بازار، چالشی بزرگ است. به عنوان یک خریدار، باید به مواردی از قبیل سیستم‌عامل، اندازه صفحه نمایش، دوربین و دیگر ویژگی‌های آن دقت کنید. همچنین مصرف باتری و زمان استفاده، معیارهای مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

بازار بزرگ موبایل: بهترین مکان برای بررسی و انتخاب بهترین گوشی‌ موبایل مناسب شما

خرید گوشی موبایل جدید می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و مهم باشد. با انتخاب گوشی موبایل مناسب برای نیازهای شما، می‌توانید از تکنولوژی پیشرفته و ارتباط راحت و کارامد لذت ببرید. در فروشگاه آنلاین ما، شما می‌توانید بهترین گزینه مناسب خود را بیابید و با تضمین کیفیت و با پایین ترین قیمت، از خرید خود لذت ببرید.

تنوع گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند

در فروشگاه آنلاین ما، ما به شما تنوع گسترده‌ای از برندهای معتبر و مدل‌های متنوع گوشی موبایل ارائه می‌دهیم. از جمله برندهای بزرگ موبایل مانند اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، و غیره. همچنین، انواع گوشی‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند با دوربین برتر، عمر باتری بلند، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و صفحه‌نمایش‌های با کیفیت را در فروشگاه ما خواهید یافت.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

وارد شوید